neděle 18. května 2014

The Perks of Being a Wallflower

Takovej krásnej titul (The Perks of Being a Wallflower) a oni to česky zase přeloží tak bezpohlavně - prej "Charlieho malá tajemství", chmch :/ No nic, konec jazykového okénka.
Náhodným touláním po IMDB a ČSFD jsem se dostala až k téhle perle. Jen FIY Divergent > The Spectacular Now se stejnými herci > The Perks of Being Wallflower srovnáváno s předchozím. Opravdu skvělý film. Citlivý, dojemný, vtipný i romantický, ale hlavně silný.
Dokonale zahraná hlavní postava - Charliemu jsem věřila úplně všechno. Ta jeho touha zapadnout, mít kamarády je téměř hmatatelná. Moc se mi líbil Ezra Miller jako Patrick (Nothing :)), angličtinář Mr. Anderson (Paul Rudd - vidím ho a automaticky se mi k němu zasociuje Phoebe z Přátel), doktorka Joan Cusack, byť na scéně nebyla nikterak dlouho a další. Jen s Emmou Watson to bylo kapku horší - jednak v ní neustále vidím tu Hermionu, druhak se mi nikdy moc nelíbilo jak hraje. Ale snažila se, hodně. Vážný scény a dialogy jí šly líp než party hard, imho.
Rozhodně je to za poslední dobu nejlepší film o dospívání. A jeden z nejlepších filmů vůbec. Zůstal ve mně zakousnutý ještě hlouběji, než jsem si myslela. (Jo, a musím si sehnat ten soundtrack, ten bude stát za to!)

Hodnocení: 80%
Film: Charlieho malá tajemství (2012)
Režie: Stephen Chbosky
Shlédnuto: 18.5.2014 doma

Žádné komentáře:

Okomentovat