středa 19. listopadu 2014

Mišák lezec

Už hrozně dlouho jsem nepsala nějaký normální blog, pořád je to tu jen samá knížka, ale holt mi to každodenní 365 blogování zabere většinu psací kapacity. Ano, vím, je to pěkný, ale vysilující...
Dnes tedy aspoň něco málo o našem lezci. Tento školní rok jsme Mišáka přihlásili do lezeckého kroužku. Měla jsem trochu obavy, jak mu to půjde a jak bude zvládat kroužek společně s většíma dětma, ale evidentně to byla dobrá trefa. Je tam spokojenej, pokaždý se těší a navíc mám pocit, že mu to i docela jde. Během dvou minut si vyleze do desetimetrové výšky, slaní dolů, přejde na jinou cestu a znovu a znovu. Tak doufám, že u toho vytrvá, sport i koníček je to krásnej... :)


P.S. Mimochodem, B+D děkujeme za úvaz, vyhovuje dokonale! :)

6 komentářů:

  1. To je super :) Budu ho s kurzy následovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se chystám to někdy zkusit... Jen si nejsem jistá, jestli k tomu chci publikum z malejch dětí, tak se musím někdy odhodlat sólo... :)

      Vymazat
  2. Zíírááám - nebojácný, šikovný úžasný lezec !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Míša je úžasný !

    OdpovědětVymazat
  4. Tybláho, z toho bych měla závrať asi i já :D ale mám takovej dojem,že ho Bibina bude za pár let následovat, taky vyleze, kam může... ;)

    OdpovědětVymazat