pondělí 19. ledna 2015

Do školy na zápis

V pátek jsme s Míšou byli ve škole na zápisu. Pořád mě překvapuje, jak to hrozně uteklo - nedávno to byl malej človíček, co se sotva narodil. A teď půjde do školy...
Sama jsem si zápis pamatovala jen matně - utkvěl mi v hlavě zejména dáreček, co jsem tam dostala (motýl z tvrdého papíru s přilepeným bonbónem) - a protože jsem se nikde předem nevyptávala, tak jsem Míšovi mohla jen velmi zhruba popsat, jak to bude vypadat. Pochopitelně nejhorší ze všeho bylo čekání - přišli jsme asi deset minut před začátkem, pochopitelně před školou už štrůdl rodičů s dětmi, ale naštěstí zapisovali snad v osmi třídách zároveň, tak jsme byli hned druzí na řadě. I tak mě překvapilo, že to trvalo půl hodiny, byť teda vevnitř, ve třídě, čas ubíhal pochopitelně rychleji. Mišák byl šikovnej, počty, srovnávání, tvary, všechno uměl, slabší to bylo jen s básničkou (na žádnou si nemohl vzpomenout) a s kreslením (postava byla hodně schematická, tedy, ne že by mě to překvapovalo :)). Ovšem na závěr tak všechny dostal tím, když na dotaz, jestli umí říct, kolik je hodin (měl totiž na ruce hodinky - ručičkový, dodám pro úplnost) všechny konsternoval prohlášením, že jsou za dvanáct minut dvě hodiny. To jsem nečekala ani já, že to dá.:) Dlouho pak váhal u odměn - nemohl si vybrat mezi tygrem a želvou - až mu nakonec učitelky odsouhlasily dárky oba, když řekl, že tygra dá doma Matýskovi... Hodně jsme ho cestou k autu chválili, že byl šikovnej, nestyděl se ani nebál a že to krásně zvládl. A za odměnu si vysloužil jahody se šlehačkou (původně jsme šli sice do kavárny na dort, ale nějak si nevybral) a bylo to. Teď už jen počkat na výsledek. Jestli to vyjde, tak máme doma budoucího prvňáčka.

2015-01-16 zápis

6 komentářů:

  1. Tak Míšo, blahopřejeme Ti k úspěšnému zvládnutí zápisu a přejeme, ať se Ti ve škole líbí !

    OdpovědětVymazat
  2. Jesli to vyjde? :) To snad každopádně máte doma prvňáčka, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, vlastně máš pravdu, prvňáček to bude každopádně... (achjo, to to letí :))

      Vymazat
  3. ja myslim, ze to urcite vyjde! zrovna vcera jsem na vas myslela, ze jsou ted ty zapisy a meli byste taky jit :))

    OdpovědětVymazat