čtvrtek 26. března 2015

Bezdětně do Plzně

Sice už je to víc než týden, ale nemůžu se k tomu výletu nevrátit...
To, že Koalixe začala bavit střelba a pistole, to není žádná novinka. Pravidelně jezdí na střelnici a několikrát do roka se vydávají s kamarády do Plzně na předváděčky nejrůznějších typů pistolí. A tentokrát se povedlo, že jsem s ním jela i já. V práci jsem si vzala dovolenou, děti byly rozdistribuovaný ve školce a u babičky a my s měli s Koalixem bezdětnou pohodu. Výlet ve dvou je něco tak neskutečně pohodovýho - najednou se nemusíte starat, jestli máte pro děti dost pití / svačiny / oblečení / zábavy na cestu, můžete zastavit kdy chcete a nehrozí, že probudíte spící dítě, můžete se stavit na benzínce a nedonutí vás nikdo koupit nový autíčko nebo aspoň bonbóny... Zkrátka, je velmi osvěžující, být zase zodpovědná jen sama za sebe. Tenhle pocit jsem si za celý den užila asi nejvíc ze všeho - byť skvělá Costa z Costa automatu (Shellka kousek před Plzní) i zážitek ze střílení taky rozhodně stály za to! :)



Na střelnici jsem si poprvé zkusila vystřelit si z revolveru. Byl to masivní kousek, při každém výstřelu jsem měla pocit, že mi před okem vybuchla ohnivá koule, ale kupodivu se mi vcelku i dařilo se rozumně trefovat. Střílení z Koalixovy nové 1911 proti tomu bylo daleko pohodovější, u ní mě zase fascinovaly ty odletující nábojnice - kolikrát mě to trefilo tak, až jsem měla pocit, že se mi tak ta pistole mstí... :D
Každopádně doufám, že jsme takhle nebyli naposledy, byl to vydařenej výlet...


Žádné komentáře:

Okomentovat