středa 18. března 2015

Dodatečně k narozeninám

Když jsem začátkem roku tázána, co bych chtěla k narozeninám, tak většinou trpívám naprostou absencí nápadů. Ale jakmile se narozeniny přiblíží (případně už je po nich), tak se mi stává, že narazím na něco, co by bylo bývalo jako dárek naprosto perfektní. A pochopitelně to obvykle končí tak, že si dokonalým dárkem udělám radost sama...

Tak třeba letos jsem (díky MyGreenCow která v jednom videu zmiňovala podobný deník) objevila Q and A a day journal. Popis se mi líbil, nadšené recenze navnadily, tak sjem objednala... Včera dorazil a mně bylo hned na první pohled jasný, že se k těm nadšeným recenzím přidám. Deník vypadá jako menší knížka s ozdobným písmem, zlatá ořízka, příjemný tužší, ale přitom hladký papír. Na každý den připadá jedna stránka s datem, otázkou a místem pro pět odpovědí. Na každou je vyhrazeno jen pár řádků, ale podle mého prvního testování je to prostor dostatečný - není to na žádné dlouhé spisování, ale na krátkou výstižnou odpověď. Nechtěla jsem si úplně sebrat radost z objevování otázek, tak jsem deník projela jen namátkou, ale zatím se mi všechny líbily - byly zajímavé, vtipné, některé vztažené k datu (Did you kiss someone today? na Valentýna, například), některé k zamyšlení...


Namátkou:
  • What new activity have you tried?
  • Who do you want to know better?
  • What´s the most creative thing you´ve done recently?
  • What´s the craziest thing you´ve done for love?
  • Which friend(s) did you last speak to?
  • Is life fair? Yes? No? Sometimes? Not today?
  • In three words, describe your spirituality.

Jednak se mi tedy líbí samotné otázky, druhak se mi moc líbí ta myšlenka vývoje v čase. Jak se asi na stejnou věc budu dívat za rok, dva, pět? Budou se mé každoroční příspěvky lišit nebo ani ne? Uvidíme, zatím jsem začala od včerejška (a hodlám postupně doplnit i první dva měsíce, aspoň co půjde) a moc mě to baví. V souladu s anglickými otázkami odpovídám anglicky, bude to takové moje každovečerní krátké anglické cvičení se zamyšlením. A už se těším, až budu příští rok pročítat své letošní příspěvky... :)

Pro všechny milovníky deníčků či zápisníků vřele doporučuji. A je to skvělý tip na dárek, nebudete litovat! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat