pátek 3. července 2015

Plurkpiknik

aneb hurá na Nymburk! :D
Už před časem jsme se na Plurku domluvily, že by mohlo bejt fajn sejít se někde a popiknikovat. Volba padla na Nymburk, čas ustanoven na poslední červnovou neděli a i přes dočasně nepříznivou předpověď počasí všechno klaplo.
Hned ráno mi udělal drobnou čáru přes rozpočet Matýsek, když si u snídaně pobryndal nejhezčí tričko, co jsem mu vybrala, a nejlepší kalhoty. No, klasika, co si budeme povídat. Sbalila jsem předchozí den napečené muffiny (sladké i slané) a vyrazili jsme. Cestou jsme úspěšně nabrali Pajaka, které se od té doby téměř 100 % věnoval Mišák a už ji ze svých spárů nepustil... :) Přijeli jsme poměrně brzy - měla jsem představu, že ještě před "oficiálním programem" stihneme trochu okouknout centrum, dát si třeba někde kafe, koupit pohledy a tak. No, realita byla jiná - dětem jsem neprozřetelně slíbila, že po příjezdu zajdeme na nedaleké hřiště. Ale netušila jsem, že je nebudu schopná je odtamtud urvat. Ale tak aspoň se vyblbli...
Něco po jedenácté, kdy měl piknik začínat, jsme (konečně) zamířili pod hradby a potkali se se zbytkem. Všude už byly rozložené deky a jídlo a právě se otevíralo víno - zkrátka piknik začal. Ač se všichni/všechny internetově známe, naživo to přece jen chvilku trvá, tak se ze začátku všichni trochu upejpali ve sdílení jídla, ale děti to pak zvládaly už dost bravurně - braly si, co se jim líbilo (ano, málokdy to byla mrkev nebo slaný quiche :D). Tak jsme jedli, pili, děti se po chvíli přesunuly vedle na pískoviště, podělily se o lopatky i bábovičky. Děti si hrály, dospělí povídali, nakonec i počasí vyšlo dokonale, bylo tak akorát na posedávání venku, ale ne zase moc horko. Nymburský park pod hradbami je na podobné akce jako dělaný, vyloženě malebné místo. Akce povedená (byť jsem se divila těm bezdětným, jak tu přemíru dětské společnosti v pohodě dávali), bylo to moc příjemné odpoledne (jak je ostatně patrno z fotek, doufám :)) a upřímně doufám, že si to zase někdy zopakujeme.

15-06-28 Plurkpiknik Nymburk

4 komentáře:

  1. Byla to skvělá akce, jsem ráda, že to vyšlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. babi a spol.: moc pěkné fotky, krásná sešlost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, ze bezdětných tam moc nebylo :))

    OdpovědětVymazat