středa 12. srpna 2015

Antistresové omalovánky pro dospělé

To se mi zase jednou někdo trefil dokonale do noty! Minulý týden mi jen tak z ničeho nic přistál na stole balíček a z něj se vyklubaly Antistresové omalovánky pro dospělé. Jen tak dárek od Quanti. Skvělý překvápko. Pochopitelně zrovna některý z předchozích večerů jsem si podobnou knížku házela do košíku na BookDepository (psali mi, že jsem u nich dlouho nenakupovala a nabídli extra slevu), ale nakonec jsem ji nekoupila, ani přesně nevím proč. Asi to tak mělo být...
Omalovánky jsou naprosto skvělé - akorát rozměr (čtvercový, cca 20cm), jednostranné a z kvalitního papíru, takže nepropíjí a navíc perfektní výběr motivů. Květiny, ornamenty a vitráže, zvířata (namátkou zebra, tukan, klokan, delfíni, hodně motýlů a hmyzu, chobotnice, atd.), dokonce i technická sekce (ozubená kola, detaily pístů, vrtule, ale i traktor a bagr) a pak spousta abstraktních malůvek. Pustila jsem se do nich hned - nemohla jsem odolat :) - ale bylo hodně složité ubránit si omalovánky před dětmi, pořád mi chtěly pomáhat. Nakonec mi aspoň kecaly do výběru motivu a barev, takže první čtyři omalovánky opravdu nejsou reprezentativním průřezem toho, co tahle knížka nabízí (nebo co já ráda vymalovávám :D - Holt to bylo: "Teď mouchu, teď mouchu, kde je moucha! A teď pavouka, já ci pavouka, buubu pavouk!") Ale tak aspoň pro ilustraci... :)


P.S. Dík, Q.!

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsem sedla do noty :)) ta poslední už náhodou vypadá poměrně reprezentativně! A ber to tak, že aspoň ty podivnější motivy sis "vystřílela" na děti, a až bude někdy o dlouhých zimních večerech klid, budeš si moct vybrat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Zábava pro malé i velké ;-)

    OdpovědětVymazat