neděle 23. srpna 2015

Kerstin Gier: Druhá stříbrná kniha snů

No, tak jsem zase po té měsíc trvající lapálii s recenzí Oveho dohnala počty. Knížka za den.

Druhý díl od První stříbrné knihy snů, kteroužto jsem četla někdy před rokem. Nepamatovala jsem si už skoro nic, ale s vědomím, že knížku potřebuju mít do konce víkendu přečtenou, jsem se do ní pustila i bez předchozího nahlédnutí do prvního dílu. A ono to kupodivu šlo, do příběhu jsem vklouzla vcelku bez problémů. No, a do večera jsem měla přečteno, Všech 360 stránek. Ono se to u Kerstin Gier ani moc jinak nedá, to se čte samo... :)

"Liv je v šoku: Secrecy zná její nejtajnější tajemství. Ale odkud? A co před ní Henry skrývá? Co je to za podivnou postavu, která se potuluje a řádí v nekonečných chodbách snového světa? A proč je Livina sestra Mia najednou náměsíčná?
Noční můry, záhadná setkání a divoké pronásledování zrovna nesvědčí dobrému spánku. K tomu se musí Liv vyrovnat se svou nově poskládanou rodinou a intrikánskou babičkou. A faktem, že existují lidé, kteří s ní mají nevyřízené účty. Jak přes den, tak v noci…"

Opět je to neskutečně čtivé, strhující, zajímavá kombinace středoškolských vztahů (party, drby, blogy a tak) se snovým světem plným různorodých dveří, hlídačů dveří a tajuplných bytostí, kterým ovšem hlavní hrdinka (pochopitelně) přijde brzy na kloub. Pochopitelně klasické YA atributy pořád platí - problémy s klukem, problémy s rodinou, spousta citů a pocitů... Ale znovu je to vše zabaleno a servírováno v dokonalé podobě, pořád je to svižné a čtivé a zábavné. (Ech, to už jsem jednou psala, u první knihy, sakryš. No nic... :D)

Čtyři z pěti. Za oddychovku, jak má být. (Jo a upřímně se těším na třetí díl... :))

Forma: CZ
Vydáno: CooBoo 2015
Stran: 360
Přečteno za: 1 den



1 komentář:

  1. Ono by to počkalo... :D Třetí stříbrná už je v edičáku na příští rok, těš těš!

    OdpovědětVymazat