středa 12. srpna 2015

Pocket Letters - tentokrát doručené

Tentokrát to nebude moje tvorba, tentokrát jsem na přání Q. připravila přehled pocket letter-ů, které mi dorazily včetně letmého zhodnocení.

První, který mi vůbec přišel, byl od bazalgette, se kterou jsme si vyměnily PL na téma dětské knížky (mimochodem tato mladá angličanka na toto téma píše diplomku). Nadchl mě, protože ke každé knížce sepsala krátké povídání, proč se jí líbila, kdy ji jako dítě četla a pod, takže z toho mám spoustu zajímavých tipů na doplnění vzdělání. Plus milé drobnosti, které se navíc většinou vztahovaly k tématice knížky, o které psala. Zkrátka moc milý pocket letter, padl mi do noty...



Druhý byl od Andi - té šel můj úplně první PL - a obávám se, že jsme se trochu minuly ve stylu. Sice mi do PL zakomponovala zelenou i kafe, ale osobně moc nemusím ty vysekaný obrázky ze Silhouette Cameo / Cricut strojů. Navíc mi trochu vadí neosobní (univerzální předtištěná) forma dopisu - jak jsem později zjistila, zdaleka s ní není sama. Drobnosti pěkný, ale celkově zkrátka lehké zklamání.



Třetí dorazil od Lisy, PL swap v rámci organizované výměny na téma Books and reading. Taky velmi milé překvapení - spousta knižních doporučení a byť Lisa psala, že má ráda detektivky a horory, tak byla schopná mnou neoblíbené žánry vynechat. Kartičky udělala krásně knižní, vybrala trefné hlášky, ani zadní strana nezklamala, zkrátka spokojenost.



Poslední zatím doručený PL je od kiki, se kterou jsme se domluvily na PL se soví tématikou - mimochodem, sama si mě našla a oslovila podle soví kabelky na profilové fotce :D. Už když jsem jí vytvářela svůj dopis, našla jsem její YT channel, abych měla trochu představu, co je zač (spoiler alert: Je to sympatická 21 letá holka z Malty, co natáčí videa s tvůrčími nápady :D) Takže jsem od ní čekala milou a nápaditou záplavu soviček, což se mi dost splnilo. Moc se mi líbil na přední straně ten rozstříhaný velký motiv, vzadu krásný nálepky a další soví drobnosti. Čekala jsem kapku delší dopis (všichni je děsně odbejvaj! :D), ale jinak tenhle milý PL splnil očekávání.


Link na Pocket Letter Pals.

1 komentář:

  1. Takže už si konečně přečteš GoT? :D Ty knižní jsou hodně pěkný, ale jinak bych řekla, že ty od tebe jsou mnohem lepší 0:-) díky za ukázku, fakt mě zajímalo, jak vypadají od jiných.

    OdpovědětVymazat