neděle 4. října 2015

Rodinná neděle v areálu Mladé Buky

Díky informačnímu emailu od Rodinných pasů se ke mně před časem dostala informace, že se v Mladých Bukách koná rodinná neděle, kde se dá svézt na bobové dráze, zablbnout na trampolínách a tak. Vypadalo to zajímavě, ani leták napsaný Comic Sansem mě neodradil, počasí vyšlo skvěle, tak jsem po obědě naložila Mišáka - nemocnou část rodiny nechali doma - a jeli jsme.
O půl druhé nebyl ještě nikde nikdo, tak jsme se na bobovou dráhu dostali naprosto bez fronty mezi prvními. Mišák měl chudák před první jízdou docela nervy, až se klepal, ale dolů dorazil naprosto nadšený. Když zjistil, že máme díky kouzelným růžovým náramkům vstup volný, vypadalo to, že se ujezdíme k smrti. Ale už třetí jízdu se nám stalo, že jsme dojížděli pomalejší a míň odvážný jezdce a museli dost brzdit, tak jsme pak vyhlásili bobovací zastávku a vyrazili obhlídnout i Baldův svět. Houpačky, průlezky, trampolíny, nakonec nejvíc zaujalo vodní hřiště - korýtka s vodou, stavidla, mlýnky, pouštění velké vody - to se Míšovi líbilo. Ovšem největším zážitkem byla pořád bobová dráha - nakonec jsme neodolali a ještě dvakrát si ji sjeli. Výborný adrenalin. <3



P.S. Jinak u mě platí automatická asociace Mladé Buky = nat. S tou to tentokrát teda nevyšlo, ale když už jsme byli na cestě zpátky domů, tak najednou v nedalekých kolemjdoucích zaregistruju známé osoby. Než mi docvakne, kdo to je, ujedu dalších pár metrů. Ale pak mi to nedá, obhlídnu cestu (prázdná), tak zacouvám až k nim. Protože vím, že by mě to zpětně mrzelo, kdybych si tuhle šanci nechala ujít. Přijde mi, že je znám, ale vlastně se naživo vidíme poprvý. Cassidy a Tom. Pár vět a zase jedem. Zpětně mě ještě zamrzí, že jsme si neudělali fotku. Ale co už, třeba zase někdy... :)

1 komentář:

  1. No, to jste si užili ! Ale byl to frkot, ani se nedivím, že měl Míša respekt.

    OdpovědětVymazat